top of page
  • Writer's pictureavnits90

פארק כלניות בנשר

לפני כשבועיים נסענו לעיר נשר לקבל את מנת החיסון השניה שלנו.

לאחר קבלת החיסון, היינו מאד שמחים וטובי לבב (אז עוד האמנו שמעתה ואילך נהיה חופשיים ומשוחררים וכבר פינטזנו על כמות הטיולים הרבה מכאן ואילך) ולכן חיפשנו לנו מקום מתאים שבו אפשר לחגוג.

על אף חלומנו לשבת לדייט רומנטי במסעדה, לכל הפחות בית קפה, נזכרנו שבכל זאת קורונה עכשיו, ומאחר ואין כרגע שום בית קפה, מצאנו את הדבר הכי קרוב לזה - פק"ל קפה בטבע.

בכל פעם שאנחנו עולים את העליה מהעיר נשר אל העיר חיפה, אנחנו רואים קבוצת עצים בצד הדרך, ובידם שלט קק"ל חביב המורה "פארק הכלניות".

החלטנו לעצור ולנסות.

מדובר בפארק שנמצא ממש בלב ליבה של העיר. המקום עצמו מוקף בניינים מסביבו, ואף כביש לידו, ובכל זאת, מצאנו לנו פיסת טבע מקסימה...

מצאנו פארק קטן וחביב, עם הרבה פוטנציאל (ומעט מימוש), ובו שולחנות פיקניק, אמפי קטן ואפילו גשר מעל הנחל (לפני שתתלהבו, זוכרים? בחיפה כשאומרים נחל, הכוונה שהוא יבש).

ובכל זאת, התלהבנו ונהננו מאד מהדייט הזוגי הנדיר שלנו (בין עבודה במשמרות וילדים מזמזמים ומזומזמים שכחנו בכלל מה זה להיות לבד😆)

חשוב לציין כי אין הצדקה להגיע רק לשם במיוחד, אבל אם אתם בדרך, מזדמנים לנשר, או מחפשים מקום חדש לפק"ל קפה באזור, זה המקום.


חניה: יש חניה ברחוב הקרוב.

עלות: ללא תשלום

תיאום מראש: אין צורך להזמין מקום מראש

Recent Posts

See All
IMG_0310.JPG

היי, 

תודה שהצטרפתם אליי

היי,

אני אבנית,

שם חיבה ניתי,

מטיילת נון-סטופ,

ומשתדלת באופן קבוע

לצאת לטיול או רגע קטן בטבע

מספר פעמים בשבוע.

אני מאמינה שאפשר למצוא רגעי אושר גם בגיחות קטנות לטבע ולפינות חן,

ואם רק משנים את זוית הראייה, מוצאים סיפוק ואושר גם בדברים הקטנים והיומיומיים.

מזמינה אתכם לחוות איתי רגעים, רק רגעים, של אושר וטיולים.

bottom of page