top of page
  • Writer's pictureavnits90

שמורה ימית שקמונה - הג'קוזי של חיפה


יצא לכם פעם לשבת בג'קוזי בטבע?

בשמורת הטבע שקמונה שבחלקה הדרומי של העיר חיפה ניתן למצוא חוף מיוחד במינו, עם סלעים בעלי צורות מיוחדות, מים נעימים וצלולים בשלל גווני כחול ואפילו בריכה עגולה מושלמת חצובה בים ומסותתת באבן, שאפשר לשבת בה.

את הטיול הרומנטי אפשר להתחיל בהליכה קצרה אל תל שקמונה, שם ניתן למצוא עתיקות וממצאים ארכיאולוגים (והכל מול הים כמובן). לאחר הטיול זה הזמן להתרענן ולטבול במים. אני ממליצה לכם להביא משקפת ושנורקל אם יש לכם, כי המים כאן צלולים, הסלעים מיוחדים והדגים מהממים. יצאתם מהמים? כאמור, זה המקום המושלם לדייט רומנטי, וזה בדיוק הזמן לפרוס מחצלת או מפה משובצת לשתות יין ולאכול מול השקיעה המדהימה ורחש הגלים.

לא מעונינים להביא פיקניק? אין שום בעיה, כי במרחק של דקות בודדות יש מתחם של משאיות אוכל מכל המינים והסוגים – פודטראק הודי, מבשלה, פלאפל, בשרים, מיצים ואפילו גלידות.

לאחר הביקור בשרידים ההיסטורים, הטבילה במים והפיקניק הרומנטי, אתם מוזמנים לאחוז ידיים ולצאת לצעידת ערב בשעת הדמדומים ואף בחשיכה בטיילת החדשה הצמודה למקום (ממש מול החניה שלכם). ההליכה נינוחה וקלה בשביל הסלול להולכי הרגל, ולצידו שביל לאופניים וקורקינטים, והטיילת מוארת. אם לא שבעתם, זה הזמן לעצור לבירה או קינוח במשאיות האוכל שהזכרנו קודם.

בוויז: המכון לחקר ימים ואגמים. חונים מול המכון ובמרחק של 5 דקות הליכה לכיוון הים, מגיעים

עלות: חינם

תיאום מראש: אין צורך לתאם מראש

Recent Posts

See All
IMG_0310.JPG

היי, 

תודה שהצטרפתם אליי

היי,

אני אבנית,

שם חיבה ניתי,

מטיילת נון-סטופ,

ומשתדלת באופן קבוע

לצאת לטיול או רגע קטן בטבע

מספר פעמים בשבוע.

אני מאמינה שאפשר למצוא רגעי אושר גם בגיחות קטנות לטבע ולפינות חן,

ואם רק משנים את זוית הראייה, מוצאים סיפוק ואושר גם בדברים הקטנים והיומיומיים.

מזמינה אתכם לחוות איתי רגעים, רק רגעים, של אושר וטיולים.

bottom of page